17 Aralık 2011 Cumartesi

2009'dan Frantic-Tess

sabah kendimi kutuphanede buldum.
hemen tess i ve frantic i kaptim birde tv.
ardindan izlemeye basladim....
andrea geldi
bir suzdu el salladi:)))))
o da bir film izlemeye basladi...
ardindan 2. filmime gectim.
onunki bitmisti
tam 5 saat ayni yerde oturdum ve roman polanski izledim.
verona'da agirlasan hareketlerim filmlerle butunlesti.
frantic aglatti beni
gozyaslarimi sakladim
andrea gormesin.
geri verdim filmleri ona
ciao dedi bana...
non è abbastanza ma....
bergamo ya gidiyorum aksam aksam
teyzemi ve merali almaya
3.5 aydan sonra turkce konusmaya.
yagmurdan dolayi ilidi hava.
yeni yila cok sakin girdim alla sonumu hayretsin...
paris kafelerinde entel dostlarimi arayacagim.
fellini'nin entel dostlarini bulurum belki.
italyanca, ingilizce, ispanyolca yazmadigim icin uzgunum.
fransizca yazdim iste. ohhh
istasyona gidiyorum.
ahmet abi siiri gibi edip canseverin...

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...