17 Aralık 2011 Cumartesi

Cumartesi Rahatlığı

Ne güzel saatin alarmıyla uyanmamak,
Kalkıp hemen kombiyi açmak (ekonomi devri ee hava da güzellll)
Hemen Ziraat'e koştum ki bizim pazar araştırma şirketi parayı yatırmış mı diye, yatırmış. O sevinçle çektim kira parasını.Geldim eve o gazla patates kızartmaz mıyım:)
Ye allah ye, Tolga gitti ve kirayı yatırdı. Sürekli bir erteleme çelebi yazacağız da. Tolga bey kendi dizini yazıyor odasında.Ben biraz baktım çizgi filmlere daha iyisini yazarız ama seyahatname okumak zor geliyor, gerçi elimizde yok. Olsa okuruz, seçmeleri okudum baya sıkıcı!
Yeniden iş arama girişimleri tam 15 gün aramamışım ne rahat diyordum. Patron fevri geldi, bir de maaşı düşürdü. İyi günler dedim 10 gün daha giderim sonrası bye:)
Bu sektör çok garip karaktere karşılar.Ben en iyisi evden çalışayım, sosyal olmak istersem cumartesi akşamüstü Taksim'e çıkarım. Pişmanlıkla dönerim.
Dün de hemen kaçtım 23 gibi. Kaç kaç millet üstüne üstüne geliyor.
Topuklu ayakkabının zararları çok. 1.70 olmak zormuş. Ayaklarım ağrıyor, hele bacağımın içindeki kaslar, duruşum sarsıldı resmen.
"İkiz kız kardeşler" diye bir film izledim Kanal 24'de güzeldi, gözlerim nemlendi:))
Akşamına da Ntv'de belgesel vardı."İyi Misin Kötü Müsün?" Kötüleri nasıl tanırım diye izleyeyim dedim. Sonuç: Psikopatlar kendilerini kamufle etmede ustaymış". Ne kadar üzücü, ayrıca araştırma yapan dr. adam da tescilli manyak çıktı, ailesi de destekledi sonucu. Bence adam onları öldürür. Araştırma desteklenir böylece.
"Come Fly With Me" yi özledim, allahım bir tanışsam o ekiple. Hayal vallahi.
Haşmet Babaoğlu'nun pazar notlarına döndü sanki.
Dün akşam iyiydi önce okuma tiyatrosu sonra içmeler, Bengü-Birhan-Sevgi-Tülay-Nazım.
Tülay gelmedi gerçi bara, FKM'den erken ayrıldı, ona takılıyorum 3 akşamdır alkolik olma yolundayım:)
Fırtına var şu an bir başlasa dediğim yağmur 3 gün dinmeyecek.
Ben Çelebi'ye geri döneyim, para kazanmak lazım artık!









Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...