20 Şubat 2016 Cumartesi

The Intern


Ben, bir ajanda firmasından yönetici olarak çalıştıktan sonra emekli olmuştur. Ancak iş hayatından kopmak istememektedir. Karısını kaybeden adam her gün hayatın içinde olmak için gazetesini alıp kafelere gider ve insanların içinde vakit geçirir. 70 yaşında olduğu halde çalışmak onun için aynı zamanda kutsaldır. 
Bir gün gördüğü ilanla hayatı değişir. Bir e-ticaret sitesi yaşlı bir kişiyi staj programına alacaktır. Ben yeni nesle uygun bir şekilde video çekip onlara gönderir ve görüşmeye çağrılır. Diğerleri serbest giyinirken o takım elbisesiyle iş görüşmesine gider. Şirkette çeşitli pozisyondaki insanlar onunla ayrı ayrı görüşürler ve staj programına kabul edilir. Artık Ben'in her sabah erken kalkması için bir nedeni vardır. 
E- ticaret sitesinin yöneticisi Jules ise genç yaşta başarıyı yakalamıştır. Evli ve bir çocuk sahibi olan genç kadın işine gecesini gündüzüne katarak sahip çıkar. Evde kurduğu site için bugün yüzlerce insan çalışmaktadır. Tesadüf odur ki kiraladığı bina Ben'in yıllarca çalıştığı eski ofisidir. 
Jules için 1 dakika bile çok önemlidir. İş arkadaşı onun bir destekçiye ihtiyacı olduğunu düşünür ve Ben'i ona kişisel asistan olarak atar. Bu durumdan bir tek Ben memnun olur. Jules ise ona iş vermeyi reddeder. Ancak Ben inatçıdır ve patronun gözüne girmek için çabalamaya başlar.
İş yerinde günden güne sevilen Ben'in evi yeni genç arkadaşlarıyla dolup taşmaya başlar. Eski yaşlı arkadaşları bu durumu kıskanırken şirketin masörü güzel bir kadın Ben'in kalbini kazanacaktır.
Bir gün Jules toplantıya yetişecektir ve Ben onun şoförünün içki içtiğini görür. Duruma hemen el koyan adam Jules ile yakınlaşmaya başlar. Şirket için CEO arayan Jules sıkıntılı zamanlar geçirmektedir. Evde de gözle görülmeyen sorunlar vardır. Ben farkında olmadan Jules'a yön gösterir. Jules ise ilk defa kalbini bir yabancıya açar.
70 yaşlarında birinin hala üretme çabası görülmeye değer. Robert De Niro gibi bir ustayı bu kıvraklıkta görmek izleyici için güzel bir örnek. Aynı zamanda genç yaşta başarıyı yakalayan Jules da hayatta her şeyin mükemmel gitmeyeceğinin iyi bir ispatı. Güzel ve eğlenceli bir film. İyi seyirler:))


Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...