17 Nisan 2012 Salı

Nişantaş-Zou bisou bisou!

Bu Nişantaş'a git-gel baya bağlandım.
Eski okul günlerimi özledim sanırım!
Yarın montaj için gidiyorum, Petrol Ofisi'nden mühendisler gelecek son kontrolleri yapacağız da.
Umarım bir sorun çıkmaz da evime mutlu gelirim. Bir de bankaya gitmem lazım mal varlığımı arttırmam için!
Hem yarınki mesaiden de yırtmış olacağım.
Ağızucuyla derim Cuma çalışırım diye bakalım. Ama sanmam azad edildim kısmen.
Yarın sürpriz hediyeler alınacak sevgiliye, puzzle almak istiyorum. Denemeyeli yıllar oldu en azından akıllı biri bana yol gösterir. Ha bir de kitap reklam meklam konusunda olan!
Dün akşam Mad Men'in 5. sezonunun ilk bölümü vardı. Ay dedim 1 seneye yakın bekledim geçmiştir bile.
http://www.youtube.com/watch?v=yXoILGnHnvM

Şarkı değişik. Şarkının sahibi kadın şimdi ortaya çıkınca şaşırmış bile.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=fvwp&v=2vFOzG3GYqo

Yarın yağmur var diyorlar ama umarım ben dışarıdayken yağmaz.
Haftasonu Ağva'ya gidiyoruz, bir gün de Adalar. Bisiklete bineceğiz:)
Çok sevinç çok!
Zou bisou bisou!
Biz de dizi yazacağız!
Zou bisou bisou!
Zou bisou bisou!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-7

  God of Art- Sanat Tanrısı 7. ARTEMİS Sabah uyandıklarında Artemis pek bir şey hatırlamamaktaydı. Yatakta yalnızdı. Aklında tek kalan p...