19 Nisan 2012 Perşembe

Mesai Bitimi

Ohhhh dünkü lanet de bitti, mesai de bitti taksimle evime gidip güzel bir duş alacam.
Dün petrol ofisi montajı için Yegane'ye gittim. Ama nasıl. İşten izin alıp erken çıktım, Üsküdar'a gittim veee motorlar iptal neden çünkü fırtına var. Ve ağaçlar kökünden gitmiş. Bir otobüs daha kendimi köprüde buldum. Metrobüse binecektim ancaaak köprü kapanmış. Oldu mu aksilikler. İnsanlar bekliyor beni bir de bankaya gitmem lazım. OHOOO.
Sonunda karşıya geçtim. Beşiktaş'ta banka işimi hallettim ardından ver elini 30 M. Güzergahı değişmiş. Maçka'da çatı uçmuş. Sabırla vardım Nişantaş'a.
Pizza+şarap+montaj derken saat 2 oldu. Ertesi gün iş var ve ben 6.40'da kalkıyorum. Ne acı çekti gözlerim.
Müşteri mühendis sizi eve bırakırım demişti kiii kapıda arabasının çekilmiş olduğunu anladı.
Daha fazla lanet kaldıramam dedim bitsin gitsin.
Taksiyle evime döndüm anca 3'ü geçe uyudum.
Bugün de gözümden uyku aktı gitti.
Saat 20.16 yarın Cuma son iş günü ne mutlu bana!
Kocaman bir sivrisinek klavyeme abandı. Üfledim 3 kez yere indi!
Kaşıntı geldi, duşşşşşşşşşş!
Cuma akşamı sevgiliyle buluşma var!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-7

  God of Art- Sanat Tanrısı 7. ARTEMİS Sabah uyandıklarında Artemis pek bir şey hatırlamamaktaydı. Yatakta yalnızdı. Aklında tek kalan p...