2 Nisan 2012 Pazartesi

Hastalık bulaşık

Cumartesi akşamı biraz boğaz ağrısına pazar da burun akıntısına sebep oldu:(
Sabah 5.30'da açtım gözümü. Ben erken yattıkça erken kalkmaya başladım.
Bir Tylot içtim tam sızacakken telefonun alarmı çaldı.
Oh ne ala mualla!
Şirket servisi bizi bekler.
Bugün Artemisa'nın verdiği ilaçla bilgisayar başında uyudum resmen.
Gözlerim kapandı içim kaynadı tükendim. Kendisi günde 3 tane Aferin alıyormuş. Ben hiiç uyanamazdım sanırım. Buna rağmen 340 reklam yaptım.
Antalya çekimi ok ancak ben gidemeyeceğim sanırım.
Haftaiçi çekilecekmiş ama ben çalışıyorum:( Of ne yapsam ne etsem?
Aklıma takıldı.
Aslında bir gün Capitol'e gitmek istiyorum. Yarın Sevil bu tarafa geçecekmiş iyileşirsem gideriz.
Üstüme başıma bir insanın giyebileceği renkte şeyler almak istiyorum. Sürekli renkli giyindiğim için kıyafetleri kobine edemiyorum da.
Bugün boncuk makarna günü bir şirkette bir de evde yedim.
Kuravasanların içi boşmuş üzüldüm.
Dünkü yağmurdan sonra bugün güneş çıktı. Yarın 18 derece Çarşamba 22 olacakmış.
Yaşasın güneş! Devamında yağmur ama olsun. Yaz gelsin.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-7

  God of Art- Sanat Tanrısı 7. ARTEMİS Sabah uyandıklarında Artemis pek bir şey hatırlamamaktaydı. Yatakta yalnızdı. Aklında tek kalan p...