16 Eylül 2013 Pazartesi

Kim Ki Duk

Kim ki duk bir geldi pir geldi.
Mimar Sinan Sinema Tv Merkezi o kadar insanı bir daha bir araya getiremez.
Tolga ile ben koşarak mekana gittik yer kapmak için kapının yanına yapıştık. Gizem arkadaşımız ise yoldaydı.
Erken gelmez Gizem zamanında gelir...
Amacımız Kim ki Duk'u oturarak dinlemekti.
Amacımıza ulaştık. 3 kişilik boş yer gören ben bir hışımla atladım.
Tabii öndekiler dikeldiği için ayağa kalkıp görebildik adamı.
Bir mikrofon patlamaları cazırdamaları aldı başını gitti. Ses düzeni mi iyi kurulmamış yoksa sahnedeki eli ftg. makinalıların mı algısı kapalı (yerdeki kabloları göremeyip üstüne basmak) anlayamadık kulaklarımız çatladı.
Kim 1,5 saat konuştu sorular sordular.
Tabii menejeri 3 kategoriye ayırdı önce. Ne sormamız gerektiğini kendi söledi eee uzak doğu disiplini.
Biz ise Korece diline olan sempatimiz yüzünden dili duyunca gülüyorduk tüm salon olarak.
Adam da anlamlandıramadı.
Sonra koyverdi gitti. Gülüyor, konuşuyor, kameraya çekiyor vs.vs.vs.
Dinledik feyz aldık mesela senaryoyu  ayda yazıp  günde çekiyormuş.
TAM BENLİK. Uzatmayı sevmiyorm bişileri.
Ünlü yönetmen bizi sıcak kanlı bulunca size bir şarkı söylemek istiyorum dedi.
EYVAH dedik bakışlarımızla.
Vedalaştı yarım saat foto çektirmeye ayırdı. Öncesinde şarkı söyledi, beni bizden benden aldı gitti.
Güzel bir anı oldu benim için efendime sölimmmm.
Unutmak istemem :))

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...