26 Eylül 2013 Perşembe

Eylül Ekim ... The Good German

Yaaa neler geçti başımdan neler.
Bir hafta bir ay kadar uzun geldi bana.
İsmi gizli meşhur bir yapım şirketinin sahibiyle randevum vardı tam bir hafta önce:)
İyi geçti gibi bayram sonrasına haberleşmek gerekiyor. İnşallah olur diyorum.
Sonrasında hayırlı cumada başka bir görüşmem oldu ki pek umutlu değildim.
Cumartesi sabah kalktım İzmir'e giden bir arkadaşın arabasına atladım. Bergama'ya gidiyordu aslında, bende Balıkesir'de indim. Otobüs arıyorum ancak İzmir'e gitmeye kimse niyetli değil. Allahtan Uludağ seyahat vardı 10 dakika sonra onunla yola çıkmıştım.
Bacaklarım dizlerim ağrıdı anneme kapıda sürpriz yapmayayım yemeği hazırlasın dedim.
Gittiğimde kırmızı kabak yemeğini yedim bir de tatlısını ne güzeldi:)
Oturduğum gibi bir telefon pazartesi İstanbul'da başka bir randevu neyse dedim hadi bileti hallet.
Uçak biletleri uçmuş, İstanbul'a dönecek olan arkadaş yola çıkmış ben ise otobüse mahkumum.
Gittim biletimi aldım.
Annecimle birlikte bir güzel yemek yedik, akşam gezdik Alsancak'tan Konak'a.
Tabi ben bir sürü boş kavanoz götürdüm doluları da aldım.
Otobüs yolculuğum malum sıkıntıyla geçti, hele 1 saat  feribot beklemek yordu beni.
Ayaklarım çalışmıyordu.
Perşembe günü ise mekana gittim tüm gün orada örnek formatı yazacağım bölümleri izledim. Kafam cacık oldu. 6'da çıktım.
Dün ise örneği yazdım tümmm günnn.
Anam ağladı yine. Gönderdim hadi hayırlısı....
Olursa revizyon olacak sonra inşalla iş başı dua edelim!
Bugün ise evde arkadaşlarla sohbet ettim biraz dinlendim yaniii.
Yarın ne yaparım bilmiyorum.
Şimdilik Tv karşısındayım The Good German var.