15 Mayıs 2012 Salı

Mayıs Ortası

Aşağı yukarı 1 haftadır güneş yok, hafif serin ve az gafletli.
Bugün yağmur patladı, şirket yıkılıyor sandık.
3 senedir bereketli yağmurlarımız var, hele 2 sene önce tüm Temmuz (ben Üsküdar'a taşınırken) yağmur yağmıştı. Biz evi temizliyoruz dışarıda bardaktan sular boşalıyordu. Ev temizlerken de bizden terler boşalıyordu.
Yanağımda bir sivilce çıkıyor çoook sinir.
Hala ilaçları kullanıyorum umarım geçecek şu lanet şeyler. Çok çıkmıyor ama beni canımdan bezdiriyor.
Sevgiliye ev bakacağız yakınlarımdan:)))
Tolga ilk 4 bölüm sinopsisi yazdı, 1 saat sonra diğerlerini yazmaya oturacağız.
Umarım yaratıcı şeyler çıkarırız.
Yüksek Lisans sınavına az kaldı, çook korkunç ya mülakatta birşey diyemezsem.
Ya bana sordukları soruları cevaplayamazsam. Utanç verici.
Yavaş yavaş okumaya başladım 1 haftadır anca dün anlıyorum okuduklarımı.
3 seneden beri kafa başka yerde tabii tembellikten bir sayfa açıp okumadım.
Umarım zararlı çıkmam.
Taaa karşıda inşaat var sesi geliyoo sanki yanımızda.
Bu saatte sondaj mı olur kardeşim?

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...