23 Mayıs 2012 Çarşamba

Afrikalı kız geldi...

Nihayet bugün uzun zamandır beklenen Afrikalı şahıs geldi.
En son geçen hafta comunicatorda kavga ettiğim, görsem suratına tüküreceğim insan.
Duruşu ezik, teni siyah. Asla ırkçı değilim olmayacağım da.
Ancak arkadaşın ona ikram etmek istediği kahveyi engelledim.
Çünkü rengi daha da koyu olabilirdi.
Ama başarısız oldum içti yani...
Şu an bir birayı bitirmiş durumdayım.
Sinirlerim neden gergin anlamadım (ciclo durumundan olabilir),
Yakın çevremde herkes ciclo zaten çok sıkıldım bu lafı duymaktan.
Ama bende öyleyim şu an.
Çok acı yarına sakinleşirim sanırım.
Şu haftanın bitmesini istiyorum hemennn.
Ve pazar sabahı sevgilimin kollarında uyanmak.
Mümkünse 6.30 olmasın.
Gece yarısını geçe uyursam geç kalkma şansım artar.
Yarın şu Afrikalıyla bizim ekip yemeğe gidiyoruz.
Bir bira da orada tüketirim, umarım sakıncalı laflar söylemem!!!
Kuaförde 2.30 saat geçiren insan çok yoruluyor bilenler bilmeyenlere anlatsın.
Neyse ki önümdeki 10 gün kaş aldırmak dışında uğramayı düşünmüyorum.
Ben hafiften şu koltuğa uzanayım, dinlenme zamanı.
Sonra da uyku zamanıııııııı!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...