9 Mayıs 2012 Çarşamba

Çalışkanım çook

Zor günler mesai davası çok sıktı beni.
Bugün toplantıda tüm cesaretimi toplayıp sordum Pierpaolo'ya "Ne zaman bitecek bu çile?"
"Haftaya" dedi kendisi "Teşekkür ederim" dedim  ve çekildim.
Haftaya son mesaidir muhtemelen sahteden de olsa geçeceğiz online sisteme. Yani online sisteme geçmek gerçek de sınırı geçmemiz biraz sahte. Çünkü artık yeter dediler biz geçemesek de uçuruyorlar verimliliği.
Hava bugün serinledi ne kadar güzeldi sıcak sıcak. Pişiyorduk.
Yarın etek giyme planım var maviş çorabımla.
Dün akşamüstü kendimi Taksim'e attim, kütüphaneden aylar önce aldığım kitapları geri verecek yüzü toplamıştım. Gittim verdim çıkışta imzamı attığım defterde Kazım'ın adını gördüm hemen aradım. Bilmişim kendisi yarım saat önce oralardaymış. Bence ben dedektif olmalıyım ama harcanıyorum.
Koşarak Kanyon'a geçtim ravioli-şarap-meze alıp Sevil'in karşısındaki kuaförde aldım soluğu.
Manikür yaptırmayalı aylar oluyor, insan etini yiyecek neredeyse.
Ravioli güzeldi kepekli baget ve patlıcan mezesi de.
Sevgilime de öyle bir sofra kurmak geldi aklıma şu an hele bir haftasonu olsun da...
Çooook özledimmmm onuuu sokakların tavanı kadar.
Sivilce doktorunun verdiği ilaçları yutuyorum umarım cildim harika olur da insan içinde özgüvenle gezerim. Gerçi yine özgüven var da daha da artar.
Yarın akşam -plan bozulmazsa- Gizem bize gelecek.
Ne güzel bir gece geçireceğiz hayal bile edemiyorum. 3 MANYAK olarak.
Tolga ile dizinin ilk 5 bölümünün sinopsisini çıkardık Allah zihin açıklığı versin de gerisi gelsin.
İyi geceler sanaaaaaaaaa.
Seni seviyorum Evrim!
Bende seniii!!!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...