6 Mayıs 2012 Pazar

Dinlenmece

Cuma akşamları kuşlar gibi özgür oluyorum.
Keşke hergün cuma olsa diye saçmalamak istiyorum.
Cumartesi Nişantaş'ta baya mayıştıktan sonra akşamına dilek ağacı bulmak için gezindik, ancak yoktu bizde evin arkasındaki ağaca bağladık gri kurdelelerimizi...
Umarım tutar dilekler.
Pazar sabahı 7'de uyanmak ve Mad Men ve Felsefe'yi okumak... Ancak ekmek bulma ümidiyle kalkıp gezindim olmayan uykum iyice kaçtı...
Bugün kuaför günüydü oh ne güzel artık 3 hafta rahatım saçlarım pırıl mırıl.
İş yerinde çook ekşınlar oluyooor.
Bakalım daha ne kadar gidecek böyle?
Tolga hakkında birşey yazamayacağım çünkü okuyor kendisi bu blogu.
Ancak 1.bölüm senaryoyu bitirdiği için kendisini tebrik ediyorum ve annemin gönderdiği yiyecek kolisini aldığı için de.
Annemin sarma müthiş olmuş, börekler, kurabiyeler vs vs de süperrrr.
Yarın pazartesi ve lanet mesai var sabır diliyorum. Bakalım... Ayaklanmak lazım!
Haftaya anneler günüüüüüüüüüüüüü!:) Annem uzakta:(

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...