28 Mayıs 2012 Pazartesi

Bigudi Bar-Esmeray Stand-Up

Güzel bir cumartesi günü evden Adar'ın barına gitmek için çıktım.
Saçlarıma fön çektirdim ve hafif bir makyajla Bigudi Bar'a gittim.
Saat 3 sularıydı...
Bir bira ile travesti Esmeray'ın stand-up'ını izlemeye başladım.
Kürtçe türkü okuyordu.
Gözlerim doldu.
Sonra ne kadar çok istediğini anlattı örneklerle cinsiyet değiştirmenin.
Anlamaya çalıştım onu ama zordu.
Ben küçükken bir çok dilek tutardım ama o hep tek dilek tutmuştu.
Zor olan da buydu.
Tek bir dilek hiçbir zaman tam olarak gerçekleşemeyecek.
Gökkuşağının altından geçmeyi istemesi.
Ölümsüz olmak yerine cinsiyet değiştirmeyi istemesi.
Alçakgönüllüğünü...
Zoraki çalıştığı işler, sırf karnını doyurabilmek için girdiği karakterler.
Farklı baktığı penceresi hep açık kalacak.
Bana ve benim gibilere ilham veren biri olacak.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...