19 Aralık 2014 Cuma

Metrobüs, Otobüs, Vapur Derken...

Gün ola harman ola derler...
Metrobüs anıları asla bitmez ve orada yaşananlar...
Geçen gün otobüs döven adama denk geldim.
Bindiğim otobüsü yumrukladı biri, "eyvah herif otobüsü koşturuyor" dedim içimden.
Arkada oturan kadınlar "ay manyak adam" dediler. Meğer arabalıymış takıldı peşimize.
Biz de kaçtık! Yani gittik son durağa doğru, tek ben kaldım ama gerildim. Ya herif gelir şoför amcayı sıkıştırırsa dedim. Bari yanında durayım engel olurum, bağırırım falan.
O değilmiş başka araçmış, indim, evime gittim.
Bugün kızın biri mini etek giymiş yanındaki adam sürekli onu kesmiş. Biz kız inerken bağrışmalardan anladık. "Gözleriyle yedi beni" anlamında bir şeyler söledi kız indi araçtan. Adam kendini savunuyordu "bödöoodöbuuu" dedi anlamadık.
Bu araçtan da indim.
Toplu taşıma  başa bela!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...