31 Ağustos 2013 Cumartesi

Yalova-Termal-Sudöken Şelalesi-Motofest 2013

Bugün çooook yoruldum... Sevgilimle kahvaltıdan sonra kaçar gibi evden çıktık soluğu Pendik Hızlı Feribotta aldık. 45 dakika sonra kendimizi Yalova'da bulduk. İstikamet Termal tesislerdi. Bir trafik bir trafik insan ortadan çatlar. Allahtan motor var altımızda. Neyse Termal'e giderken yolun sağında "Motofest" afişini gördük dönüşte uğrama ihtimalini de içimizden düşündük.
Termal'e vardık. Sevgilim gitti mide suyundan içti ve geyirdi. "Ayak suyu", " Mide Suyu", "Göz Suyu" Bölümleri var. Gidiyorsun mide suyunu içiyorsun diğerlerini de gereken bölgelere uyguluyorsun. Benim azıcık midem kalktı ne yalan söyleyeyim. Önce ayak suyu yukarıdan başlıyor sonra göz en sonda mide. İçilmez gibi geldi. Bildiğin sıcak su diyor içenler....
Oralar güzel tabiii yeşilliğe doyduk. Anında yer değiştirme olayına girdik. Sudöken Şelalesi'ne gitmek- 14-15 km tırmanmak demek. Bastık motorun gazına sol taraf uçurum. Okuyarak gitmek lazım önlem babında... Neyse uzun sürdü ama vardır. Araplar Yalova'yı mesken tutmuş bu arada Hadi Hayırlısı...
Orada birkaç poz foto çekildikten sonra dönelim yolumuz uzun dedik. Dönüş daha kısa sürdü yokuş aşağı iner gibiydi. Her taraf yemyeşil beynimize oksijen gitti karıncalandık. Büyükbaşlar otlanıyordu bir ara tırstım ama neyse kurtulduk.
Sonra karnımız acıktı Kent Lokantası'na gittik ortalama yedik. Genelde lokantalar öyle sanırım. Eskişehir'in yerini tutmadı açıkcası. Sıra geldi motofeste gitmeye. Mekana vardık, çadır kamp olayına girilmiş. Sahne kurulmuş önde sarhoş bir moto kurye oynuyor. Onlarında derneği var hepsi gelmiş iste. Profiller biraz farklıyıd bizle beraber motorlu 2 amca geldi. Yani iki motorda 4 amca oluyor. Bakkal manav gibi. Bakınacaklardı sanırım. Sonra girdik bakındık. Bir mini şortlu kız vardı sevgilim bu motor dedi. Eee yeridir dedim. Çıkalım dedik düğün alayı girdi içeri. Arabaların camlarında sarılı havlularıyla...
Hızlı feribot rüzgardan dolayı almadı bizi Eskihisar Topçular olayına girdik. Uzadı yol ama napalım  güzel bir gün geçirdik.