13 Ağustos 2013 Salı

Antep Baklavası-Giresun Fındığı

Sonunda dün akşam bayram tatlımı yedim.
Antep'den gelen baklava:))
Sevgilimin arkadaşı özel olarak getirdi:)
Biz de yedik.
Ülkenin çeşitli yerlerinden getirilen yiyeceklerle doğal hayatı hatırladık.
Sevgi arkadaşımız Giresun'dan manda kaymağı, fındık kreması, taze fındık, rokfor peyniri vs. vs getirdi.
Sabah kahvaltılarımız şenlendi.
Dün haberlerde izledim garajlarda memleketten dönen insanlar erzaklarını, yiyeceklerini de getirmişler.
En doğrusu, kocaman şehirde hormonlu, antibiyotikli, gdo.lu ürünleri tüketip insan ırkını mutasyona uğratmamak lazım.
Torunlarımız nasıl olacak acaba üstüne o kadar biber-portakal gazı da yediler.
Gollum gibi gelirler herhalde.
"Nene bana biraz ekmek ver". Şimdiden korktum.
Allahtan biz elimizden geldiğince doğal, sağlıklı beslenmeye uğraşıyoruz.
Damdaki martıları kesip yeme noktasına gelmedim değil, dan dan tepemde geziniyorlar.
Yarına iyi haberlerle inşallah.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...