8 Ağustos 2013 Perşembe

Şeker Bayramı 8.8.2013

Bugün Şeker Bayramı.
Herkese iyi bayramlar diliyorum :))
Evde oturuyoruz Tolga'yla. Ben 6 tane öykümü tamamladım daha doğrusu tv filmi özetimi sıra geldi tv dizisi için sunum, karakter analizi hazırlamaya.
Son 6 ayım bununla geçti bakalım inşallah diyorum.
Two Greedy İtalians adlı yemek-belgesel programına bayılıyorum dün akşam ve bu sabah denk geldi.
Mutluluğum kat be kat arttı. Karnım acıkıyor gördükçe.
Üstüne 1 kg taze fasülyeyi bol domatesle pişirdim parmaklarımızı yedik.
Akşamüstü belki Moda'ya gideriz.
Annecim de yazlıkta yalnız kaldı bayramdan sonra gider bi görürüm artık.
Bugün ne izlesem ne okusam diye düşüneyim.
Sevgilerle
Artık davulcu geçmeyecek ne mutlu uyku olacak!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...