12 Ağustos 2013 Pazartesi

Bayram bitti...

Evet bir Şeker Bayramı'nın daha sonuna geldik. Bana göre her gün bayram ancak bu tarihlerde pek çok insan tatile çıktı. Farklı bir süreç olduğunu anladım.
İlk gün Moda ikinci gün ise Taksim yapınca anladım ki tüm apaçiler İstanbul'da kalmış
Şu an Kanaltürk'de "Dünyayı Geziyorum" adlı programı izliyorum. Ukrayna-Kiev'de gezmedeler.
Yolda iki adam gördüler onlarla konuşuyorlar, Ukraynalı birer eş almışlar oh maşallah!
Allah mesut etsin.
Yalnız sunucu kızın anlatımı berbat, ingilizcesi hakkında yorum bile yapmıyorum.
Cumartesi-Pazar havuzda yüzdüm-yandım-atladım-zıpladım.
Hiç çalışmadım dinlendim.
Dün ise Giresun'un bağrından gelen bir arkadaşın benim için özel getirdiği manda kaymağı ve peynirlerden almak için ziyarete gittik. Fındık ve fındık kreması da cabası:))
Az sonra kahve ve fındık tüketmek lazım.
Bugün işlere koşturalım birazcık.
Gerçi bitmesi gereken bir proje var ancak çalışmak lazımmm.
Hadi Evrim tatil bitti.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...