27 Ekim 2012 Cumartesi

Yaeeehu tatildeyim

Dün Homelan'ın 1.sezonunu bitirdim nihayetinde. Şöyle bir 2. sezona göz gezdireyim dedim ancak netten bişeyler bulamadım.
Touch diye bir dizi buldum aslında çok sardı izlerim işten gelince artık her akşam 2 bölüm.
Dün arkadaş ziyaretinde bulundum. Yol yordu beni. Nişantaşı'nda vitrin fotosu çektim. Eee mahallevitrini.com a materyal lazım!
İş bağlantıları yapmam lazım. Mediacatonline Ekim sayısı elimde:))
Komşunun verdiği kurban etini olduğu gibi düdüklü tencereye attım ve yarım saat pişirdim. Sonuç lokum gibi dağılan et beni mutlu edecek!
Onu nohutla falan pişirmeli yarın güzel bir yemek yapayım, suyundan çorba pilav vs.
İlk açtığımda feci koktu ama kötü oldum kusasım gelmişti. Açken yenir sanırım. Kırmızı eti pişeremiyorum en büyük sorunum zaten.
Bugün evi temizledim sanırım 1 ay idare eder. Bir de koku giderici aldım hola, çam ağacı koksun evim.
Yarın da yayılacağım.
Tatil hiç bitmesin:)))

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...