2 Ekim 2012 Salı

I wanna see "Diamonds" in the sky

Rihanna bacının son güzel şarkısı dinlenir diyorum.
Sonbahar havasına iyi gider.
Diş çekimi olayını atlatıyorum sanırım ya da yönlendirme oldu başka şeyleri düşünüyorum.
O andan sonra koymadı o kadar acı!
Sevgili taşındı ve evi yerleşiyor. Aslında çoğunu pazar hallettik.
Nasılsa 25 mkarede...
Ha bir de pazar yüzdüm hem kapalı havuzda hem açıkta.
Vücut ısım 38 derece iken abartsızı 20 dereceden az olan suya gözü kapalı girdim.
Felç olmaktan korktum, güneşlenmeye gittim ancak fırtına çıktı ee normal Ekim ayındayız.
Koşarak eve gittim hemen sıcak duş, ardından da biraz uyudum aslında tam dalamıyorum.
Odada güneş ışığı vuran yere yattım uyudum:)
Vitamin aldım işte.
The Newsroom son bölümü de izlenirse bir sezon kapanmış olacak.
Bugün çok kahve içtim yeter ama açık çay olsa iyi giderdi.
Aslında ağzımın içindeki oyuğu unutamıyorum.
Dilim varmıyor bile oraya!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...