22 Ekim 2012 Pazartesi

Ay canım Blokum

Seninle hiç ilgilenemedim -bloğum, uzun zamandır.
Ancak bu hafta hakettiğin değeri göreceksin.
Sevgili memleketine gitti, artık aynı yerde çalışmıyoruz.
6 aylık iş beraberliğinden sonra armut gibi kaldım.
Tabiii bu süreçte insanların bana gönderdiği negatif enerjileri topladım.
İç dengemi sağlama alma çabası devam ediyor. Neyse ki hafifledi bu durumlar.
Sevgili 10 güne geri dönecek hasret bitecek...
Tolgacım da yarın akşam gidiyor memleketine, onu da özleyeceğim.
Tam armut kalacam çarşamba günü.
Bayramda çalışınca mesai ücreti alacağız ne kadar sevindim anlatamam.
İş için kamçılandım resmen!
Cumam tatil 3 gün yayılırım bir gün de arkadaşları ziyaret ederim artık.
Geçen hafta espresso yaparken elimi yaktım. Cumartesi de fırında diğer elimi.
Yanan deri anında ne hale geliyor gözlerimle gördüm görmez olaydım. İçim kalktı.
2 kat alta su akıyormuş teyzeler geldi hummalı araştırma yaptılar. Günlerce sürdü.
Bilirkişi şıp diye gelip anlayana kadar.
Bizden değilmiş.
Ne kadar sevinsek az.
Dış cephe tamiratı var tam anlamadım iskele bi gün var bi gün yok.
Bekliyoruz.
Kendimi biraz özgür biraz yalnız biraz biraz hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...