24 Ekim 2012 Çarşamba

Düğün salonu işletmecisi evlendirme programında eş arıyor:))

Uzun zamandır evlendirme programı izleyememiştim. Şu an tvyi açtım ve gördüğüme sevindim:)
Düğün salonu işletmecisi evlendirme programında eş arıyor:)) Düğünler sırasında kalabalığa karışsa birini bulur muhakkak! Ama şans demekki.
Sevgili uzaklarda her gün tatlı yemelerde arayıp beni kıskandırmalarda. Ama bilmiyor ki bu lale devri bitecek ve kendisi geri gelecek ehhee.
Dün akşam Homeland'ı izledim son 4 bölüm kaldı 1. sezonu bitirmeye bu akşam hallederim sanırım. Biraz gaflet dizi ama beğendim.
Bugün sabah kalkmak zor geldi, yarın tüm gün köle gibi çalışacağız. Tek tesellisi mesai.
Cuma-cmt-pazar tatilll. Ne yapsam ne etsem. Aslında kendimi eve kapatıp okuma-izlemeye adamak istiyorum!
Acıkmışım yani...
Dün yediğim palamut hala erimedi. Balkondan uçan denizatı da üzdü beni:)
Hediye edilince çççoookk sevinmiştim halbuki.
Gidesi varmış.
Baş ağrım için yemeni sardım geçmesini bekliyorum.
Yarın bayramlıklarımı giyip işe gideceğim.
Tüm gün sürmeseydi bari.
İyi bayramlar hepimize.
Sabah ölecek olan tüm hayvanlar için üzgünüm:((

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...