15 Eylül 2012 Cumartesi

Havuz Sefası-31 derece

Bugün sevgilimin yeni kiraladığı eve gittik. En heyecan verici tarafı ise sitenin havuzunun olması. Hem kapalı hem de açık:P
Evden bikinilerimi alıp Ataşehir'e gittik. Yolda lokma dağıtan bir ekip gördüm. Kadın arabaya 5 lokma uzattı çok sevindim. Oğlu üniversiteyi kazanmış. Günün en güzel anıydı.
Önce kapalı havuza girdik sonra açığa. Ancak kapalı daha ılık gibiydi. Güneş birazcık yaktı beni ama biraz.
Evin manzarası güzel orada uyanacağımız günü bekliyorum:)
Ayrıca sabah sardığım sigara börekleri resmen puro olmuş!
Ama kek ağzıma layık.
Az sonra hazırlanıp Sevgi'nin balkonunda balık yemeye gideceğiz. Önce ona hediye bakmam lazım ne alsam diye düşünüyorum. Ha bir de Sevil'e almak lazım.
Sezen ameliyat olacak pazartesi çok üzüldüm.(
Yarın akşam "Şark Dişçisi"ne gidiyoruz. Cemil Topuzlu'da...
Yaz bitmesin...

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...