29 Eylül 2012 Cumartesi

Bir Diş Eksiğim

Dün gece 30 dakika zonklayan 2 kanal tedavisi görmüş dişime bu sabah veda ettim.
Uzun zamandır -10 sene- diş çektirmemiştim. Benim için zor oldu.
3 doktor gördü veee bu diş çekilecek dedi. Ağla ağla öldüm. Gözyaşlarım tükürüğüme karıştı.
Yanarım yanarım 2. kanal tedavisi 6 ay önce olmuştu ona verilen paraya acırım.
Neyse ödedim gitti. Bu dişlerimden çektim ömrümde gözüm açık gitmesin bari.
Dün akşam sevgillinin eşyalarını topladık evde sabah da taşımacı adamlar geldi.
Karşıya taşımaya yardım edemedim çünkü diş durmuyordu.
Bugün Türk-İtalyan Mutfağı Omuz Omuza etkinliği var Maçka Parkı'nda ama gidemedim.
Şimdi yeni eve gidilecek tüm çöp poşetlerinin içindekiler yeni yerlerine kavuşacaklar.
Allahım bize güç ver.
Ayrıca bamya ve kısır bugünün menüsüydü.
Elime sağlık.
Tabi dişlerime de.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...