7 Eylül 2012 Cuma

Cuma Kahvesi

Gece 1'de yatıp sabah kendimi duşta buldum!
Gece nemli bir hava vardı normal olarak terledim ve sabah ayılmam gerekiyordu.
Hala sıcak daha doğrusu hissedilen sıcaklık fazla ama bugün yağmur geliyormuş.
GEREK YOKTU GERÇİ.
Şaka maka Eylül geldi gidiyor bile.Yeni eleman geldi biz de eğitime adadık kendimizi.
Kollarım ağrıdı çalışmaktan. Aslında yeni bir iş lazım ama...
Bu hafta Tülay ile buluşma planım yattı artık uzun bir süre görüşemeyeceğiz.
Dün de Sevil geldi iyi geyik yaptık.
Bu haftasonu ekşınım ne olur bilemiyorum güzel şeyler beni beklesin diyorum!
8 dakika sonra kahvemi alıp dışarı çıkacağım.
Temiz hava almaya...

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...