21 Eylül 2012 Cuma

Gri Gökyüzü

Bugün CUMA...
Yarın da cumartesi
Ne çok iş var aslında sevgilim haftaya taşınıyor, eşyalarını toparlamak lazım.
Battal boy ve orta boy çöp poşetleri almak lazım.
Eskileri atmak lazım! Bu takıntılı durumum benim.
Dün kendime gri az topuklu bir bot aldım çok sevdim giymek istiyorum hemen.
Ancak aynı renk çanta bulmalı.
Radyoda Coldplay vardı uykuya ramak kaldı.
Sütlü kahve güzel gidiyor yağmur yağarken.
Ha birde kahve makinesi almamız lazım.
Dün Kardeş Tolga'nın doğumgünüydü lağıyıyla kutlayamadık ama Bim'den alınan pasta yetti ona.
Tolga bir yazı yazmış bana çok duygulandım kızmayacağını bilsem buraya yükleyeceğim.
Benim ona yazmam gerekirken.Karşılığında sağol çok duygulandım diyebildim ancak.
Gizem ise doğumgününü unutup eve gitmiş. Baya güldüm acı acı!
Kuaförüm 4 rengi karıştırıp bir renk elde etti, 15 dakika süren bu itinalı işlem için onu tebrik ettim.
Herkesler sevdi bu yeni rengi.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...