20 Ağustos 2012 Pazartesi

Kısa Kuşadası Tatili

14-19 Ağustos tarihlerinde geçirdiğim tatilin tadı damağımda kaldı. 4 gün dalgalı denize girdim. Hafif bronzlaştım. Yüzümü yakmadım. Soylu Çinliler gibi yani. Bir daha denize girerim bu sene umarım!
İş çıkışı koşarak Sabiha Gökçen'e gittim. Monica Belluci için son çağrı dediler inanamadım!
Uçağa binmeden önce beklerken önümdeki adamın İtalyan gazetesi okuduğunu gördüm ve tırstım. İşte ekranı kapatıp gelmiştim. Hiç muhatap olmadım.
İzmir'de İzban çılgınlığı var. Metroya yürüyene kadar canım çıktı tabi. Yanlış yöne gitmekten son anda kurtularak zorla Halkapınar'a vardım. Alsancak Hocazade Camii önünde otobüsten inince lokma kazanına düştüm. Hemen 4 tane lokma aldım ve tıkındım.
Sahilde bira keyfi yaptık Kadir gecesi. Millet taşlamasın diye de dua ettik.
Kuşadası 35 derece idi. Ama katlanılır.
Denize koştum annemle birlikte. Dalgalar kendime getirdi beni.
Ye iç yat oldum biraz ama 48 kg'ım. Böyle kalsam iyidir.
Dönüş gecikmeli de olsa dün gerçekleşti. Vücuttaki güneş yanıkları hafiften kaşınmakta.
Kremlenmem lazım. Aftersun yok ama napalım. Minik siyah süslü terliklerim var artık. Hava daha da ısınırsa giyeceğim.
Dün özlediğim sevgilime kavuştum. Bebeğim benim o!!!