7 Ağustos 2012 Salı

Çiğdem yemek hem de balkonda

Şu an tek elimle çiğdem yiyiyorum. Balkondayım hava çok sıcak salonda oturulmuyor. Çatı katı olduğu için tüm gün güneş evde toplanmış. Gece serinler umarım.
Yarın bu haftanın en sıcak günü, 34 derece diyor Bünyamin Sürmeli yandık!
Olimpiyatlar tam gaz devam ediyor yarım saat sonra Nevin Yanıt koşacak. Filenin sultanları elendi:(
Spora daha fazla önem vermeliyiz diyorum sanata da.
Yoksa ülkecek çökecez.
Marmara İletişim'de yüksek lisans skandalı patladı. Allahın sopası yok alınmadım ya içimde kaldı. Aslında giden 100 TL'ye üzülüyorum ve 2 gün git-gel emeklerime.
Haftasonu biraz öykü yazdım. Daha doğrusu 2 sayfa not aldım. İçeriği genişletmek lazım.
Cevdet Bey ve Oğulları bitmedi hala, 250 sayfası kaldı. Bir yandan da bitirmek istemiyorum.
Tadı damağımda kalacak diye korkuyorum.
Tam bir hafta sonra şu an İzmir'e inmiş olacağım. Denize girmek lazım. Yanıp kavrulmak istemiyorum ama bacaklarım biraz yanabilir. Fena olmaz. Elalem gibi güneşlenemiyorum ben.
Bembeyazım hala.
Sevgilime attığım kartlar İtalya'dan gelmiş. 3 hafta geçti mübarek:)
Görmem lazım merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...