28 Ağustos 2012 Salı

28 AĞUSTOS

Hava durumu takıntım aynı hızla devam ediyor.
Dinliyorum, insanlar gibi alakasız değilim. Çünkü evden çıkarken kısacık eteğimi giyip iş yerindeki klima yüzünden donmak istemiyorum. Sonra karnım gurul gurul oluyor.
Bugün beyaz kotumu giydim o yağmura rağmen dün de saçlarımı boyatmıştım yani fönlüydüm. Eve kuaförün verdiği poşeti kafama geçirerek gittim. Beyaz kot ise daha servise varmadan kirlenmişti ama olsun giydim mi giydim.
Dün gece yatakta yağmurun sesiyle uyumak da ayrı bir keyifti. Değişik rüyalar gördüm.
Hayır olsun!
Bugün bir Taksim yaptım. İnci pastanesinden palmiye aldım. Çoook güzellerdi.
Sonrasında Sevgi ile buluşmak için Cevahir'e gittim. Pizza Hot'tan Floransa usulü pizza istedik. Ancak lahmacun hamurunda yapılmış yavan birşey geldi. Yavan olduğu için yedik hepsini. Bir de buğdaylı yapalım demişlerdi o da nasıl yutulurdu allah bilir.
Şu an Tv açık çok saçma programlar var. Benim elime düşmemiş kimseler!
Sonra kahve içtik ve gezdik. Araplar sarmış memleketimi. Uzun beyaz kıyafetli amcalar geziyor etrafta. Dolar-Euro geliyorsa ülkeye ne ala gelmiyorsa Mualla!
Bankadan her çekilen para yeni. Eskilere ne oldu acaba?

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...