24 Ağustos 2012 Cuma

Kına Gecesi

Cuma mesaisinin bitmesine tam 30 dakika var.
O arada lavaboda makyaj yapabilirim.
Bugün de dün ve bir önceki gün gibi çook çalıştım. Motora bağladım yani.
Takır takır yapıyorus gazeteleri. Bi daral geldi göğsüme.
Mini eteğim çok kısa herkes bakıyor ama napim elimde olan buydu.
Dün akşam Sezen'in kınasına gittik. Elime yaktım ama sevgilim kokusunu sevmiyormuş
Bir süre diğer elimi tutup öpecek sanırım.
Ay bu hafta sonu yazarım, yazmak geldi içimden.
Salt galeriyi gezme planım var bu haftasonu ve kek yapma.
Ama önce kek kalıbı almak lazım.
Kış Ekim'de gelecekmiş hem de çok sert! Ya kış gelmesin yaaa!
Ev sahibi Tolga'yı aramış "Siz o evde hala oturuyor musunuz?" diye sormuş.
Baya güldüm. "Evet" demiş kendisi. Uzun bir zamandır kira göremeyince hesapta adam ne
soracağını şaşırmış!
Yarın sabah geç geç uyanmak ve kalkmak isityorum yataktan!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...