12 Temmuz 2012 Perşembe

Where have you been?

Şu an Rihanna çalıyor.
Sabahtan beri sistemimiz çalışmıyorum maaaleesefff.
Neyse oturuyor birbirimizin face fotolarına bakıyoruz. Onun kaynanası bunun eski telsiz dişleri diye gidiyor.
Son film konum aklımda uçuşuyor. Ama ben çok beğendim. Tam bağımsız!!!
Oturup yazmak lazım.
Akşama sevgiliye sürpriz var ne olduğunu yarın yazarım bugünki okuma ihtimalini gözardı edemem.
Dün gece yeni metin yazarı Tolga arkadaşımın ısrarlar tv programının perforelerini okuyup görüntüleri izlettirmesini normal karşıladım. Bir süre sonra görmek bile istemeyecek. Ancak evde işi düşünmesine hayran kaldım. Hırs yapacak sanırsam. Bari bana etkisi dokunmasın!
Gizem dün Bülent Ersoy'u görmüş manavın önünde. Robot gibi yavaşça dönmüş kızın dizlerinin bağı çözülmüş canım arkadaşım benim.
Dün 2 elbise aldım. Dolabı açtığımda giyecek birşeyler göremiyorum. En azından işe giyilemez.
Turkuaz bir elbise bugüne uygun. Ojhjh efil efil. Hava acaip sıcak bacaklı bişey giyemem!
Bir de siyah-beyaz çizgili elbise belden kloş. Nereye giderken giyeceğimi biliyorum inşalah diyorum.
13. Cuma'dayız.
Bu haftayı kuaför haftası ilan ettim. Haftaya kadar uğramak yok. En azından 3 hafta sadece kaş-bıyık için gidilir.
Of gezmek istiyorum. Paris çalıyoooorrr.
Paris'i özledim.
Bi daha gidilir ama...
Arte yanımda Farmville ekiyor. Ben bırakalı 3 sene oldu. Geriden gelme diye bağıracağım şimdi ona.
Bir gün herkesi seviyorum diğer gün herkesten nefret ediyorum.
Ben mi dengesizim yoksa insanlar mı?
Bugün onları seviyorum çok şanslılar!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...