10 Temmuz 2012 Salı

Fettan Ceyda-Sel Felaketleri

Başlık bir film adı olabilir.
Pedro bile şok geçirir. Ben notumu aldım bir gün kullanırım.
Aslında haftasonu da yazılabilir. Hem yalnız bir adamın öyküsü hem de Fettan Ceyda.
Paralellik kurmak zor olabilir ya da sonra mı düşünülür. Bunun üzerine de düşünülür.
Günlerdir süre gelen işyeri kavgaları...Çok sıkıcı...
Dün balkonda otururken karga tepeme konuyordu bağırarak baya irkildim.
Yaşadığımı hissettim.
Sevgiliyi Erykah Badu konserine götürme planım var yarın biletixe gitmeli.
Pazar günü Şile'ye gidecektik. Deniz güneş kum vs vs. Ancak durmuş bir sürü araç vardı. En yakın köyde 2 ekmek arası alıp şehre geri döndük. 5 Lira'ya!!!
Böyle bilmediğim ülkelere gidip fotoğraf çekesim var hem de çoookkkk! Her sokağını gezmek istediğim herhangi bir ülke var.
Samsun'da sel felaketi olmuş, ülkemde beyaz ekmek yasaklanıyorum, Süriye uçağımızı düşüreli baya oldu.Daha niceleri picnic tüpüyle bomba yapanlar hiç piknik tüpünde yumurta pişirdi mi acaba?
Ve ben sivil duyarsızlık içindeyim.
Kültür Bakanlığı yine projeme destek olmadı.
Nedenini sormuyorum.
Herşeyin kötü gitmemesini istiyorum.
Ve herşey kötü gidemez.
Şu an saçlarım çok güzel görünüyor.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...