22 Temmuz 2012 Pazar

SEVGİLİMİN DOĞUMGÜNÜ-21 Temmuz

Mutlu yıllar ona mutlu yıllar ona!
İyiki doğmuş aşkım iyiki büyümüş iyiki beni bulmuş :))))))
Haftasonu Bigudi Club'da kutladığımız doğumgünü pastası pembeydi:)
Tadı çok güzeldi, allah ağzımızın tadını bozmasın!
Şu an vantilatörün karşısındayım, başımı ağrıtması dışında işe yaradığı söylenemez.
Bugün 4 kez duş aldım devamı gelmeden uyuyacağım.
Aslında sıcak havayı seviyorum çünkü yazın gitmesini istemiyorum. Tabi o arada denize girmek de olsa daha süper diyeceğim.
İzmir'e bayramdan önce gidiyorum.Sadece 5 gün kalacam napalım bir kez denize gireriz herhalde. Bayramda da Silivri'yi ziyaret ederim belki denize gidip Gülsüm teyzenin pişilerinden yerim.
Bu hafta Cem Yılmaz'a biletim var sevgili isterse benimle gelecek yoksa bulacaz bir arkadaş.
Karnım çatlayana kadar gülerim artık.
Ramazan ayındayız herkesler oruçlu umarım sinirleri sağlam kalır.
Hala pide yemedim ama bennn.
Yarın pazartesi sabır istiyorum cumaya varmak için.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...