2 Temmuz 2012 Pazartesi

sex and the city-sex and the village&pitbull

Bu başlık rüzgarlı havada gelen 3 kız için söylenmiştir. Aslında sondaki village kısmı da onların arkasından gelen uzun saçlı ayımsı adam içindir. Hatta bir gün Balat semtinde yürürken 3 kişiyle arkamızdan söylenmiştir.
Sevgi arkadaşımın sürpriz Pitbull konseri hazinle sonuçlandı.Tüm gün aç gezdiğim için öğrerek rain over me'yi söledim. Sonrasında asılmış suratıyla Sevgi'yi gördüm o gazla "ben kusuyorum" diyerek Küçükçiftlik parktan dışarı attım kendimi. Sevgi'nin yıllardır ağzından çıkan en iyi öneriyi duydum. "Ambulansa gidelim", hemen serum taktılar. Ve tam 20 dakika titredim. Tüm vücudum şok geçirdi. Durduramadım kendimi. Tüm sinir çıktı içimden. Yalnız sağlık görevlisinin elime kusayım diye verdiği poşet sanırım yeni kıyafet poşetiydi. Daha bi bulandı içim. Kusamadım çünkü boştu içim. Adam şaşırdı alkol almadığıma. Neyse serum çok iyi geldi. Konseri de içeride bitirmiş olduk. İnsanları yara yara Nişantaş'a ulaştık. Sevgiciği taksiye bindirdim ve 15 dakika sonra Gölcük'e yola çıktığını öğrendim. İyi bir delidir kendisi.
Yakın zamanda konsere gitmek ve kavga etmek istemiyorum. Yoksa direk öleceğim.
Bugün şirkette bodrum kata taşındık, ne güzel artık boğazı göremiyorum.
O zaman ne anlamı var orada çalışmanın?

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...