19 Haziran 2012 Salı

Rüzgarlı Günler

Hep havadan bahsetme isteği var bende heeep.
Biraz psikolojimi belirlediği içindir sanırım.
Son 1 haftadır fırtına-rüzgar karışımı bir şeyler var.
Pazar günü Garipçe'de yüzdüğüm için hafif bir boğaz ağrısı çekiyorum.
Onun üzerine de dün girdiğim yüksek lisans sınavı var. Onun ağrısı pek yok ancak badem bıyıklıların beni köşeye sıkıştırmaları az da olsa canımı sıktı. Aslında suç onlarda değil meydanı onlara bırakanlarda...
Artık sınav da gitti bitti memnunum rahat rahat senaryo yazabilirim.
Ve İngilizce çalışabilirim.
Tolgayla önemli bir süreçteyiz BEKLEME SÜRECİ.
Umarım iyi sonuçlar alırız buraya yazamam çoook gizli, senaryoyla ilgili.
Dün mesai vardı, bugün ve yarın da mesai olacak bazen sıkılıyorum.
Aslında cumartesi pazar sabahları geç kalksam tüm bunlar düzene girecek ancak 7 olmadan uyanıyorum.
Şu an da yatmam lazım.
Sevgilimin duştan çıktıktan sonraki ıslak saçlarını özledim.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...