12 Haziran 2012 Salı

Haziran sıcağında çöken data entry

Of derim arkamda bir vantilatör var dönüyor sanırım akşama da ensem terse dönecek.
Dünkü minibüste zaten anlımdaki iki boşluk zonkladı eve gidince biraz başağrısıyla sıyırttığımı düşündüm.
Dün mesai yoktu sevinirek servise bindim, Kübra ve Pınar beni ayarttı Karga'ya içmeye gittik. Gevşedik yine oh ne güzel.
Geçen çarşamba ve perşembe sinirden gerim gerim gerilmiştim.
Çarşamba tüm evraklarım hazırken Tolga'yı da ikna ettim yüksek lisans başvurusuna. Çarşamba vardık öğleye doğru Bahçelievler Sosyal Bilimler'e. Bu Marmara'nın her işi sorun. Benim evraklar hazır ancak ÖSYM şifremi hatırlamıyorum. Maalesef bu gerekliymiş:((
Tüm günüm Bahçelievler'de beklemek gerilmek ile geçti. Tolga eve gitti şifremi bulmaya ancak bulamadı. Bende şifre almaya Avcılar İ.Ü. Veterinerlik'e gittim. Aslında liselerden alınabiliyormuş.
Neyse işin özü 5'de işlerimi halletmiştim. Eve geldim akşama Gizem geldi. Bolca çikolata getirmiş Melodi'den afiyetle yedikkk.
Gece bacaklarımda kramplarla uyandım aman alahım sonrası ertesi gün işte mesaide kavga, Madonna konserine giden sevgilinin stresi falan filan. Cuma arınacağım diye karar aldım bazen hamle yapmayı geciktirmek lazım. En doğrusu bu.
Cumartesi sabahı 11.30'da uyandım huzur içinde. İlk defa bu kadar geç kalktım günlerden sonra.
Uyuşmuş gibiydim.
O Kadar stresss olmasa daha iyiydi. Uyumasam da olur.
Güzel sıcak günler beni bekliyor. Şu an bilgisayarı aç-kapa yapmam lazım.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...