28 Haziran 2012 Perşembe

Çökenti

Böyle bi roman yazılır. "Çökenti".
İnsanın içine çökenlere ve çökeltilere de adanır.!.
Bi 20 sayfa tortu nedir telve nedir nasıl oluşur anlatılır.
Üstte kalan yavanlık ne işe yarar. Nereye kadar gider tartışılır.
Yüksek lisansı kaybettik. "Başarısız-Okuyamayacaksınız" yazısını gördük.
"Eğitim almaya hak kazanamadı" daha mantıklı ve kibar aslında.
Marmara İletişim değişmiş diyorlardı gözlerimle gördüm. Cemaatçi dekanı. Ve badem bıyıklıları.
Neyse ki onların da sonu belli.
Çökenti...
Kendi okuluma alınmadım o kadar başarıdan sonra.
Hastalığım gidiyor, ilaçlar bitiyor.
Psikolojik olarak da rahatlamaya başladım.
İşteki sorunları tamamen takmıyorum. Yarın aşkıma sarılınca geçecek hepsi.
Sonuna kadar kolonya koklamak istiyorum.
Başka dünya başka.
2 sabahtır uyanmak istemiyorum.
Yarın da öyle olur umarım.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...