25 Haziran 2012 Pazartesi

Depremler Fırtınalar

Bu hafta lanetlenmişim yine. Bugün sabah farkettim.
Büyü yapmaya başlasam iyi olacak.
Geçen hafta girdiğim soğuk deniz kronik faranjitimin geri gelmesine yol açtı.
3-4 gün iyileşecem geçecek derken cumartesi gecesi nefes darlığından ölüyordum.
Neyse ki ertesi sabah ilaç aldım ve şu an hayattayım.
Eve gelirken de arı soktu tam oldu.
Hemen hastaneye koştum, 3 dakikada vardım. Anında müdahele ile ağrısı şişliği belirmedi allahtan.
Annemin yarın doğumgünü. Hediye gönderme planımı geç uygulamaya koyduğum için şu an evde bana bakan bir poşet var. Yarın Tolga kargoya verecek. (Eğer okuyorsan bak kötü bir şey yazmadım).
Sevgiliyle olan tartışmadan hiç bahsetmiyorum çöktüm kaldım çünkü (Eğer okuyorsa anlamıştır).
Cuma "ne kadar mutluyum" diye sevinirken haftasonu mutluluğum boğazımda kaldı.
Sağlık olsun ne varsa yine insanın kendinde var.
Kendimi bir kez daha sevdim. Hiç sevmediğim kadar kimseyi.
Şu an bir iki dizi izlemem lazım özellikle Mad Men!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...