8 Şubat 2015 Pazar

'Bu Tarz Benim'in Ratingleri Nasıl Yükselir?

Hem Show TV'de hem de TV8'de aynı isimde iki yarışma programı var: "Bu Tarz Benim".
Mahkeme kararına göre isim hakkı Show TV'de kalırken format hakkı ise TV 8'in oldu.
Ancak Show TV program içinde bazı değişikliker yapmak zorunda.
Aslında iki kanal da bu durumu lehine kullanabilir ama pek değişikliğe açık değiller gibi.
Eskisinde yarışmacılar daha bir gıcık-uyumluydu bu yeni sezonda iki kanalda da umut vaadeden yarışmacılar yok. Onun yerine biraz kavga gürültü lazım ama bu tarz değil.
Ben yapımcı olsam saç baş giriştirir ardından kulise kameralarımı çevirirdim. Esra Erol'da bazen böyle çalışıyor. Gerçi onun programı her zaman izlenecek malzemeye sahip o ayrı bir konu.
Döven şahsı hemen diskalifiye eder ardından sokakta süründüğü halini gösterir, merhamet duygusunu uyandırırdım. Ve büyük bir geri dönüşle dayak yiyen yarışmacı tarafından affedilip sarılmalarını herkese izlettirirdim.
Tabii gözyaşı sattırır, ancak ilgi çekici konular lazım. Bir yarışmacı ötekinin sevgilisine sarksa bak sen ortalık nasıl karışıyor, benim başıma gelse ben kızı jüri masasında sürürüm ve balıklara yem ederim.
Oturaklı bir baba evinde televizyon olmadığı için kızının yarışmacı olup kıçını başını açtığını görmüyor. Hasbelkader ekranda kızını mini etekli görünce stüdyoyu basıyor ve fakirlikten şöhrete uzanan öyküyü merakla dinliyoruz.
Aniden zengin olanlar da ilgimizi çeker, üvey ana dayağı da... Artık seçim formatçıya kalmış.
Her kıza derinlikli öykü lazım. Birini kocası boşasa ne güzel olur, rating açısından. Ayakta durmaya çalışan kadına hemen acır, kucak açarız. Onların da bizi yediğini, numara yaptığını görünce de ayıplar ayar çekeriz. Böyle gider işte.
Şaka bir yana doğru birkaç taktikle iki yarışmalardan biri ratingleri silip süpürebilir. Akıl akıldan üstündür:)))
Bakalım binbir zahmetle kanal değiştiren mi kazanacak, yoksa aynı yerde kalıp jüri değiştiren mi?


Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...