8 Mayıs 2013 Çarşamba

Kıymalı Börek-Çikolatalı Kek

Sabah erken 8.30 gibi uyanan ben sevgilimin uyanmasını bekledim.
Hava soğuk Mayıs ayında olduğumuza kimseyi inandıramam. Uzun kollularlayım. Dün akşam bir fırtına çıktı eve zor kaçtım.
Erken kalkan yol alır. 10'dan once karfurdaydım. Malzemelerimi alıp eve döndüm başladım çalışmaya.
Kıymalı börek yapmayalı yıllar olmuştu. Sonrasında çikolatalı keki de patlattım. Börek ve yumurta iyi gitti. Sevgilim gelip yemedi çok çalışıyor yeni ofisinde:))))
Şimdi güzel bir kahve yapıp bir dilimcik kek tadacağım.
Bir dizi için karakterler ve özet ilk aşamayı geçti, yapımcımızdan cevap bekliyoruz.
Tabiii cevao beklediğimiz bir çok proce var. Zihni sinir misali.
Ancak eldekiler bitiyor, Yenilerini eklemek üzere çalışmaya başlıyorum.
Önce kahve....

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...