28 Mayıs 2013 Salı

Açlık-Pizza

Şu an 90 sayfalık bir senaryo bitmiş durumda.
Kadın-İntikam öyküsü adı gizli!
Tolga'ya gönderecem kontrole sonra ikinci ve üçüncü bölüm özetini yazacağım.
Şansımız bol olsun...
Açlıktan ölüyorum, markete gidip sebzemi mevyemi alamadım.
Dolayısıyla yemek de yapamadım. Dün buharda bezelye-patates-havuç yanında roka salatası ve ekşileme (Patlıcan-K.Biber közleme) yedik.
2 saat sonra acıktık tabiiiiii.
Fıstık tüketimine geçtik.
Bu akşamki plan da sebze idi hafif yemek yani.
Bu kadar çalışınca insanın yemek yapacak hali kalmıyor.
Sanırım 52 kiloya yaklaşıyorum hayatımda hiç 52 olmadım.
Yarın evde oturmak yok, gezmek var. Öbür gün de gezmek var yürümek var bol bol.
Şişmanları anlıyor ve onlar için üzülüyorum.
Makarna yemek pizza yemek vazgeçilmez.
Kim makarna şişmanlatır dediyse yanılmış.
Kuru kaldığım günleri özledim...

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...