24 Nisan 2013 Çarşamba

Havuz-Piscina-Swimming pool

Öncelikle Pacifico "Pioggia sul Mio Alfabeto" dinleniyor her gün.
Mercan Dede eşliğinde:))
Ne güzel bir şarkı öyle diyorum.
Dün ve bugün Dumankaya İkon'daki spor salonuna gidildi,
Havuz-sauna-buhar banyosu ve hamam üstüne de yıkadım kendimi tam oldu.
Bugün daha çok yoruldum gerçi 3 tur attım havuzda.
Artık yarın ara verecem çünkü bu su faaliyetleri erken uyku getiriyor.
Sauna yalnız çekilmiyor gerçi biri olsa 2 muhabbetle şıpır şıpır damlar terler.
Yaklaşık 1.5 aydır koşu bandında çabalamam ne sonuç Verdi bilmiyorum ama bu spor olayına
havuzla devam ediyorum. Nasılsa yaz geliyor. Hem yüzmek tüm vücudu çalıştırıyor.
İyi kötü haftada 3 gün 40 dakika spor en azından mutlu eder.)

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...