28 Şubat 2013 Perşembe

28 Şubat

Bugün 28 Şubat idi, daha bitmedi ancak 2.5 saat sonra Mart ayına gireceğiz.
Ne kadar güzel, sanırım bahar kapıda.
Şöyle bir hayalim vardır ki; burada senaryo yazarken gecenin bir vakti sıcaklayıp aşağıdaki havuza girmek. Kapalı olur açık olur farketmez ikisi bir de olur:))
Çok şey istemiyorum aslında cemreler düşüyor bir bir toprağa, havaya ve suya...
Seçilmişlerin 4. öyküsünü de yazdım. Nazlı'nın bir akşamüstüsünü anlatıyor. Umarım olmuştur. Sıra geldi 5. öyküye kimi yazsam bilemedim biraz bakmak lazım.
Bugün Nedim Gürsel'in "Aşk Kırgınları"nı ve "Reklamın Şifresini Kırmak"ı aldım. Okusam da rahatlasam. The Walking Dead'in kitabını alacaktım ancak pek bir bayık geldi. Abartmayayım dedim. Onun yerine bunları tercih ettim.
Senaryo işleri oldu olacak inşallah, umarım vaktim olmaz bir süre sosyalliğe:)
Sevgilim eve iş aldı deli gibi çalışıyor napsın!
Haftaya anneme gitmek istiyorum, işlerimi yoluna koyarsam giderim kısa bir süreliğine, oradan da yazarım acıklı dizilerimi.
Tolga ise hangar silmekten komiliğe atladı:)
Mart ayı bol şans mutluluk getirsin bana diyorum, herkeslere diyorum:))

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...