19 Şubat 2013 Salı

12 little films-sunless

IFbağımsıza gideyim dedim dün akşam bir hevesle bilet aldım.
Aaa dedim 12 little film iyi gider, Viennale festivali için yönetmenlerin hazırladığı kısa filmler. daha doğrusu kısa görüntüler. Neyse beklediğim hazzı alamadım kafamda birkaç deneysel rengi oluştu sadece. Yönetmenler Apichatpong Weerasethakul, Léos Carax, Jem Cohen, Jean-Luc Godard, Martin Arnold, Bruce Baillie, James Benning, Stan Brakhage, Gustav Deutsch, Ernie Gehr, Ken Jacobs, David Lynch, Chris Marker, Jonas Mekas, Matthias Müller, Peter Tscherkassky, Agnès Varda.
Sonrasında sunless vardı Chris Marker ise yönetmeni. Sans Soleil de orjinal adı kelimelerim kıfayetsiz filmi anlatmak için.
Dün akşam Amour'u izledim Haneke'nin işte budur. Ancak bu filmi benimle izleyecek kimse yoktur:))
Offf muhafazakar bir kanala yazdığım senaryoların olumlu sonuçlarını almak istiyorum.
Ha bir de komediler var 9 tane oldu. İyi iş bir haftada 9 örnek kimseden çıkmaz.
Hadi artık bişiler olsunnn.
Baş ağrım geçsin lüftennn, rüzgardan nasibimi aldım da.

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...