18 Ağustos 2011 Perşembe

"Bulantı" bittikten sonra...

Camın kenarında duran küçük ölü sineğe baktım ve düşündüm; Sen ölü minik bir sineksin, başkaları da  öldü tıpkı senin gibi. Ancak daha büyüktüler. Beni duymadığını biliyordum ancak cevap hakkını kullanmasını istedim. "Lütfen beni camdan atma! Bir süre daha burada kalmak istiyorum". Saygı gösterdim. Orada duruyor hareketsizce.
Süs havuzu projesi ürettim bir anda. Kocaman yeşil bir alanda elips şeklinde, içinden sular fışkıran bir gölet. Yüzen insanların heykelleri... Gece parkı sulamak isteyen sarhoşların konuşabileceği birileri olsun diye!
Yarım saat emek harcayıp yaptığım yemeği yiyen arkadaşım bir saat sonra -istemdışı- hepsini dışarı bıraktı! Giden yemeğe çok üzüldüm. İnşallah yarın aynısı olmaz.
Uzak semtten arayan bir arkadaş ses tonumdan kitap okuduğumu anladı! Gizli saklı değil allahtan.
Yarın tam 60. kez Cuma pazarı kurulacak. Ve ben 60. kez gece yatmadan balkondan bakıp "Yarın pazardan ne alsam ne almasam" diye düşüneceğim. Kah yağmur yağdı kah güneş açtı ama pazar bizi bırakmadı...

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...