24 Kasım 2014 Pazartesi

Armut Gibi Pörsümüş!

Armut gibi pörsümek lafının nerden geldiğini az önce keşfettim.
Armutu soymadan önce yıkamak için çeşmenin altına tuttum, üstünde elimi hafifçe gezdirdim bir sorun yoktu. Üstündeki birkaç lekeyi çıkarmak için sertçe ovalamaya başladım ve elimden kabuğun kaydığını hissettim. Yani üstündeki katman elmanınki gibi düz kalmıyor kayıyordu. İşte yaşlanan insanın cildinin de böyle olduğunu anladım. Armut gibi pörsümek böyle olurmuş. Evde deneyebilirsiniz, daha rahat anlaşılır.

Gordon Ramsay olayı bomba!
Adamcağız restoran açıyor, (kimbilir kaçıncı restoranı tabii zinciri var kendisinin), rezervasyon yaptıran yaptırana. Açılış için hiç yer kalmıyor, tüm personel hazırlanıp müşterileri bekliyor ama o akşam restorana sadece kırk kişi geliyor. Neden mi?
Gordon'un bir rakibi tam yüz kişilik bir rezervasyon yaptırmış. Yani fake! O yüz kişi hiç gelmeyecek:)) Rakip okkalı bir intikam almış.
Gordon'un bir sonraki gece o açığı kapatacağı bir gerçek.

Kaybedene kadar bir yarışmanın adil olduğuna inanırsın. 
Bu da benden günün sözü olsun!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...