14 Eylül 2014 Pazar

Koyun Kesme Karpuz Kes!


Kurban Bayramı yaklaşıyor.
Henüz yapılaşmamış alanlarda kurbanlıklar için hummalı çalışmalar sürmekte...
Dozerler bir yandan zemini düzeltirken diğer yandan da kireçle satıcıların alanları çiziliyor.
Ancak bu zavallı koyunlar yaklaşık 3 hafta sonra bayramda kurban edilecekler.(((
Gelin bu sene kurban kesmeyin onun yerine karpuz kesin.
Tüm hayvancıkların yaşamaya hakkı var.
Hem karpuz iç ferahlatır, tatlıdır, kilo yapmaz.
İnsanlar dandik kampanyalara imza veriyor ben böyle bir oluşumda bulunsam iş çıkar mı diye düşündüm.
Hemen dine bağlayıp müslümanlığa çamur atma durumu sanıp savunmaya geçecek milyon tane vizyonsuz varken ancak vejeteryan ateistlerden destek göreceğimi sanıyorum:))
Bu sene güzel karpuz da yemedik tohumundan mı hasatından mı anlamadım ama hepsi kelek ya da et gibi.
Ha bir de bu deyim var "et gibi karpuz" o zaman yenmiyor. Yani et gibi diyip burun kıvırıyoruz ya bari et de yemeyelim.
Harem'den çıkarken bir minibüsçünün kaldırımda karpuzu yatırıp bir koyunu keser gibi kestiğini gören ben bunu kafamda kurdum.
Ortalık kan gölü yerine karpuz suyuna bulansın inşallah!

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...