5 Kasım 2012 Pazartesi

Kasım'da aşk başkadır geyiği!

Kasım aşkı,
Elalemleri bilemem ama benimki çok fırtınalı.
Bu kadarını kaldırmaya gücüm yok.
Allah yardım etsin:))
Geçen hafta ismi lazım değil bi reklam şirketine gittim görüşmeye,
Çok ilginçti.
Herkes kendini Don Draper sanıyor. Burada ne ararsan var dedi sigara-alkol-sex
Yanlış yerde olduğumu anladım.
Bunları istesem bizim şirkette daha fazlası mevcut.
Neyse bodrum katıma geri döndüm.
O günden bana kalan sanayi sitesinde çalışılmaması gerektiği oldu.
Üstüne üstlük Kanyon'da saat doldururken hasta oldum. Önce göğüs kafesim patladı.
Sonra şiddetli bi boğaz ağrısı aldı.
Eczacının verdiği katarin ve parol uyuşturdu beni, uzun zamandır saat 8'de uyumuyordum.
Sızdım perşembe akşamı ohh deliksiz uyudum.
Umarım her akşam sızıp erkenden uyurum:)
Huzurlu uyurum, sakince uyurum:))

Hiç yorum yok:

Sanat Koleksiyonu Olan Zengin Bir Adamın Öyküsü-6

God of Art- Sanat Tanrısı 6. ARTEMİS Artemis şaşkındı, garip bir mesajla uyanmıştı. Efil akşamüstü gelip onu alacak, Pertev’in dedesinin...