Ziraat Katılım Bankası'nın sünnet çocuğu reklamı gayet başarılı olmuş. "Paylaşmak Nedir?" temasından yola çıkılıyor, ajans da Happy People... Mahalledeki bir takım hazırlıkları gören iki çocuk tahmin yürütmeye başlarlar ve sonunda sünnet olacaklarını anlarlar. Ne kadar bağırsalar da nafiledir, sünnetçi amca gelmiştir ve herkes sünnet düğününe hazırdır. İzleyeni hınzırca güldüren, sevimli bir reklam olmuş. Ancak geçen gün yine bilmiş bilmiş konuşan bir sünnet çocuğu görünce acaba dedim beğenilen reklamın ikincisi mi çekildi. Oysa yanılmışım.))
Mogaz Otogaz Sünnet Konvoyu reklamında da bir sünnet çocuğu kullanılmış. TBWA ajansının "Git Git Bitmiyor" temalı reklamı. Uyanık çocuk sünnetten kaçmak için konvoyu sürekli gezdiriyor. Aslında tema fena sayılmaz ancak Ziraat reklamından sonra olduğu için tarafsız bakamadım ve aklıma esinlenme durumları geldi. Gerçi sünnet çocuğu kimsenin tekelinde değil ancak yakın zamanlarda iki reklamda da kullanılınca insanın aklına takılıyor.
Bir de 2012 senesinde çekilmiş Torku Çikolata reklamı var. "Hayat Hep Bize Tatlı" teması olan reklamın ajansı Publicis Yorum. Bir grup çocuk sünnet töreninden kaçıyor ve Torku çikolatayı görünce tuzağa düşüp geri dönüyorlar. Çocuklar da baya tatlı! Neticede sünnet sezonu açıldı, daha başka reklamlarda görür müyüz bilmiyorum ama bazen tadında bırakmak gerek!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder